Friday, September 08, 2006

Reguli

Cum ar spune cineva, probabil Gogu Kaizer este ultimul roman de pe net care a primit/vazut chestia asta. Cu toate astea:

1. Invata sa folosesti scaunul de la toaleta. Daca este ridicat, coboara-l. Noua ne trebuie ridicat, voua coborat. Nu cred ca m-ai auzit plangandu-ma ca l-ai lasat coborat.

1. Aluziile subtile nu functioneaza. Aluziile puternice nu functioneaza. Aluziile directe nu functioneaza. Spune-mi si gata.

1. "Da" si "Nu" sunt raspunsuri perfect acceptabile la orice intrebare.

1. Orice am spus cu 6 luni in urma nu este acceptat intr-o cearta. De fapt, toate comentariile devin nule dupa 7 zile.

1. Daca ceva ce am spus poate fi interpretat in doua moduri, din care unul ar putea sa te enerveze, considera ca am gandit in celalalt mod.

1. Daca intreb ce este in neregula si spui "nimic", voi actiona ca si cand nimic nu este in neregula. Stiu ca minti, dar n-are rost sa ne balacarim.

1. Poti fie sa ma rogi sa fac ceva, fie sa imi spui cum vrei sa fie facut. Daca deja stii cum trebuie facut mai bine, fa-l!

1 comment:

  1. Intr-adevar,s-ar putea sa fii ultimul roman cu access la internet care citeste asta.Dar nu asta e important.Important e ca regulile alea sunt destul de bune si ar trebui aplicate.Pacat ca noi,barbatii,nu avem inima asta.Inca.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.