Wednesday, January 19, 2011

Design your hero


Gameloft (adică firma la care lucrează Gogu Kaizer) organizează un concurs de "Character Design" pentru meseriaşii într-ale 2D-ului şi 3D-ului. Dacă ştiţi că sunteţi meseriaşi de felul vostru şi vă interesează, puteţi să vă înscrieţi trimiţând portofoliul prin formularul de aici, până pe 16 februarie. După asta urmează o perioadă de selecţie a participanţilor, apoi două zile de "character design" la sediul Gameloft şi la final pow! desemnarea câştigătorului.

De câştigat, puteţi câştiga un Cintiq12WX (habar n-am ce e ăsta şi mi-e lene să dau search pe Google) şi Painter 11 sau Zbrush 4, la alegere.

Juriul este format din: Aurel Manea (pe care îl ştim cu toţii de aici), Bogdan Lucaci (la care n-avem link încă) şi Istvan Kovacs. Asta înseamnă că juriul nu prea poate fi mituit. Puteţi, în schimb, să-l mituiţi pe Gogu Kaizer, dar nu va ajuta la nimic altceva decât la procurarea unor şaibe.

În concluzie, dacă vă pasionează chestia asta, aveţi mai multe detalii aici.

5 comments:

  1. Cintiq este o tableta grafica destul de interesanta zic eu. Nu stiam de concurs bine ca am apucat sa citesc la tine pe blog, o sa imi incerc norocul si eu.

    ReplyDelete
  2. te-ai gandit sa-l bagi pe mori in bezna asta de aici? Cre ca macar premiul publicului l-ar lua lol.

    ReplyDelete
  3. Nu are cum sa-l bage pe nenea Mori in Bezna pentru ca nu are drepturile de autor.
    Mnezeul ma-sii, intr-o zi am sa le rup piciorele gusterilor si kaizerilor care isi mai revendica aceasta afirmatie. Pentru ca DA, este o afirmatie, eu cand i-am zis-o lui Gogu afirmam ca o sa moara in bezna, dar el a crezut ca vrem sa fim prieteni.... Mno, n-am vrut sa-l dezamagesc pe micutz.
    P.S. Anunta-l pe Bisa ca este primul care va fi servit drept mici pe litoral vara asta. Merci!

    ReplyDelete
  4. @ALD: Bai, tu nu ai scutece de schimbat?

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.