Friday, October 16, 2009

Machinarium, frate!



Zic, în caz că nu ştiaţi, Gogu Kaizer, de felul lui, când e mega entuziasmat despre ceva, bălmăjeşte despre acel ceva până la epuizare sau până când persoanele pe care le stresează îi dau Ctrl-Alt-Jetdeaici [vorba lu' Viorel, lol]. Asta înseamnă că din când în când bolboroseşte pe-aici chestii care nu vă pasionează sau ceva de genul, dar fără să-i pese.

În episodul de azi, Gogu Kaizer vă stresează cu Machinarium (joc care ar trebui luat în colimator la o şedinţă oarecare de design *lol*). Dacă citiţi GMZzz, v-aţi mai întâlnit cu joculeţul ăsta. Dacă nu citiţi GMZzz, sunteţi peste firea omenească de degeaba. Dar ca să nu îşi ia Gogu Kaizer nişte Ctrl-Alt-Jet, na despre un link către un review cumsecade, un link către o mini-discuţie cu Jakub Dvorský [omul care e de vină pentru existenţa acestui joc] şi na despre un trailer al jocului:



15 comments:

  1. da, am facut preoder si acum cica trebuie sa astept 9 ore pana se downloadeaza :<

    ReplyDelete
  2. Tot Braid ruleaza mai mult!

    ReplyDelete
  3. e pe torentele din RO
    (torrentbits) si e si freeleech

    ReplyDelete
  4. Aoleu, o dat norocul peste mine! Imediat ce termin de scris in comentariul asta caut si eu jocul. Deci eu anul asta trebuie sa fac atestat la informatica, si aveam in gand un design asemanator. Jocu' asta e cea mai buna sursa de inspiratie. Bodaproste nene^^.

    ReplyDelete
  5. uoff, se pare ca sunt peste firea omeneasca de degeaba.

    ReplyDelete
  6. Machinarium-SKIDROW.torrent!!! Ieeeee! Ma duc sa ma joc! Ieeeee! Fuarte tare jocu! Ieeeee! Il asteptam demult! Ieeeee! E vreun fraier pe aici care plateste pentru el? Ieeeee! Eu nu, il iau de pe torrente! Ieeeee!

    Gogutzule, mai esti suparat pe mine, fată? Ieeeee! Hai sa ne impacam, te scot la o budinca cu nuci! Ieeeee!

    ReplyDelete
  7. inca sper sa nu fiu degeaba..or fi 90% degeaba pe lumea asta, poate si 'nea Jakub o fi degeaba...eu inca sper sa nu fiu degeaba!

    ReplyDelete
  8. Kaizere, maine ma duc sa bag bani pe card, sa-l cumpar. Frumos de tot joculetele. Te salut!

    ReplyDelete
  9. Seamana cu Samorost. 2.

    ReplyDelete
  10. a fost facut de aceiasi oameni. seamana, dar nu mi se pare ca foarte mult

    ReplyDelete
  11. eu l-am terminat,foaret mijto jocul

    ReplyDelete
  12. Genial jocul! atat de genial ca ma bateam cu jumatatea care sa joace mai mult!

    ReplyDelete
  13. am terminat si eu jocu :D e cel mai tare jok posibil !!! E o nebunie de joc foarte bestial si mi-a placut foarte mult grafica

    ReplyDelete
  14. Foarte fain! Si CULMEA l-am zarit inainte de a vedea ca si lu' Gogu Kaizer ii place! Hehe, nu-s de geaba! Hehe!

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.