Tuesday, February 10, 2009

Mario is now offline. Şi mort.

Următorul program conţine scene de nuditate şi violenţă domestică. Pentru sănătatea dumneavoastră, evitaţi excesul de Super, Mario şi Mamamăsii. Imaginea este reprezentativă din punct de vedere al violenţei în jocuri. Asta păţesc toate personajele care sunt enervante cu spume şi care nu există decât pentru a fi enervante cu spume.


Disclaimer: În timpul şedinţei foto, Mario a fost rănit de acel ştreang şi a murit în urma unei răceli netratate. Penultima lui dorinţă a fost să viziteze Pădurea Spânzuraţilor. Ultima lui dorinţă a fost ca Nintendo să nu mai lanseze jocuri cretine cu "Mario" în titlu.

15 comments:

  1. pai si daca nu pune Mario in fata, cu ce sa il inlocuiasca? :D

    ReplyDelete
  2. Tu ai jucat Mario ala in rezolutie 32x32 pentru joc pe televizor? :D

    ReplyDelete
  3. Nu pot sa cred ca ai facut asta? Esti un om rau, ai omorat cel mai popular personaj din lume... ce urmeaza? Obama, Basescu? :)))

    ReplyDelete
  4. Ce bine ca Luigi a scapat de raceala definitiv. Nuu?

    ReplyDelete
  5. foarte buna poza :))

    ReplyDelete
  6. Mario ruled! La vremea lui..

    ReplyDelete
  7. si pe mine ma enerveaza Mario si nu inteleg care-i schema.. de ce e/a fost atat de popular?! wtf

    ReplyDelete
  8. eu am avut ceva personal cu dansul de cand eram micuta... niciodata nu am reusit sa trec de primul nivel si asta ma termina psihic. Mario este vinovat pt supararile copilariei mele, asa ca...zambesc acum. Cand este inmormantarea???? :)))

    ReplyDelete
  9. Gogule, ti-am citit tot blogul intr-o zi :)) super tare ce aberezi pe el , da' scrie si tu mai des ca Gelut si numai Gelut se uber plictiseste cand intra seara sa citeasca ce a mai scris uber magnificul Gogu Kaizer :)) gg si tine-o tot asa

    ReplyDelete
  10. Si ca tot veni vorba de nist blog desta. Cand mai prestezi pe ala cu geca.voce.ruo ? Chiar imi placea ce descriai pe acolo continua-l ca e cul kthxbye!!!!!111111oneone

    ReplyDelete
  11. Mario ca Mario, dar eu cum scap de muci?

    ReplyDelete
  12. mario a fost celebru pentru ca era un trend setter

    ReplyDelete
  13. @ Kaizer: mmm.. de ce am eu impresia ca ala e Luigi .. si nu e Mario ? :D

    ReplyDelete
  14. mm.. my bad.. am vazut "M"-ul de pe sapca :)) sau ai schimbat sepcile?:))

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.