Wednesday, November 07, 2007

Eroi


Suresh e un cretin care crede că înţelege ce vorbeşte. "Eu am super abilitatea că am sânge."
Peter e un pămpălău gay care habar n-are pe ce lume trăieşte.
Nikki e o blondă cu gura enervant de mică. Imaginaţi-vă: a) că are dificultăţi în a presta despre sex oral; b) că vorbeşte serios când zice că "ai fost un băiat rău" şi plici, poc, hâc, poing, kpow, astea.
Matt e un pedofil şi-atât.
Peter e gay rău.
Fracsu lu' Peter e în plus. Ca să nu mai vorbim despre faza cu bomba - "stai că te duc eu până sus, dar nu pot să îţi dau de acolo un şut în coaie, ca să te duci la dracul şi ca să nu explodezi peste mine lol".
Sylar ar fi fost mai cul dacă.
Claire aia se fofilează ca o blondă virgină. Din când în când îşi mai taie câte un deget de la picior. "Hobby-urile mele sunt lectura, internetul şi tăiatul degetelor de la picioare din când în când". Gagicsu' ăla e cam bolovan.
Peter e prea gay şi prea atârnache.
S-au prins şi ei - ăştia care fac filmul - că Suresh vorbind la începutul episodului [cum era în prima serie] e dampulea rău.
Prea mulţi actori habarnişti în filmul ăsta.
Cu toate astea, Gogu Kaizer se uită în continuare la el. Şi, culmea, aşteaptă cuminte episodul următor. Deci reţeta funcţionează. De ce?

PS: Mohinder e supermegaultragigabestialo dobitoc, iar Peter e pămpălău şi gay. Pămpăgay.

16 comments:

  1. zomg, nimic de Hiro.
    zomg, nimic de Los Dos Mexicanos.

    ReplyDelete
  2. /me astepta cuminte LOST ^____^

    ReplyDelete
  3. @rmd: Hiro e inofensiv, pomg. Los Mexicanos mai au o sansa, komg.

    @dominus: cine e Lost ăsta?

    ReplyDelete
  4. Ba, nu dezvalui sezonu 2. Eu abia sunt la penultimu episod din unu. Peter: "Omfg, my hands r glowing !" Others:"Lol. Pwned"

    ReplyDelete
  5. nu dezvalui, mai, nimic. dar roflmao @ "lol.pwned"

    ReplyDelete
  6. Credeam ca numai eu am impresia ca Peter e gay. GG gogule PS: de Prison Break ce spui?

    ReplyDelete
  7. fratele geaman al eroilor numa fara oameni care zboara lol

    ReplyDelete
  8. Hiro, inofensiv, yeah...
    Pai tocmai s-a luptat cu al mai rau dintre rai (si care nu e Syler).
    E doar mai paicifist si mai calculat. Era contabil, nu? Specific personajului...
    Japonezu e cel mai tare din tot serialul!

    Peter o sa-si revina.

    ReplyDelete
  9. e vorba de "minima rezistenta" - asa ajunge lumea, de ex, sa se uite la telenovele pe perioade de zeci de ani

    ReplyDelete
  10. @m0n0: exact. n-am ce sa-i reprosez lui hiro.

    ReplyDelete
  11. I love it when we think alike!

    ReplyDelete
  12. :)) haha imi place cum i`ai descris... si prietena lui peter e HADA, nu ? am dreptate ?

    ReplyDelete
  13. Nimic nu e mai gay decat faptul ca s-a trezit Peter mai imbecil decat era in primul sezon.
    Si a trebuit sa ajungem la episodul 7 din sezonul 2 ca sa vedem o chestie misto la sfarsitul lui.
    Teoria mea e ca sunt unii care au puterile in mod natural. Iar altii le-au primit de la Companie pentru ca avea codul genetic indeajuns de apropiat incat sa permita asta.
    Si ce nevoie avea proasta aia sa isi taie un deget, ca a patit-o in primul sezon si i-a crescut la loc. Probabil fiind blonda proasta nu tinea minte.

    ReplyDelete
  14. e varianta mai funny de la 4400, oricum sunt toate la fel...

    ReplyDelete
  15. bha, daca mai imi vorbesti de rau serialele la care eu ma uit ca robotul, iti urez sa te trezesti in pat cu obsedata aia care electrocuteaza cu limba.

    sa iti fie clar. si uite ca a aparut si adam ala care e mai ceva ca duncan mcleod. ne-am scos.

    p.s. uita-te la prison brek ala, ca primul sezon e cel mai tare din toate serialele, iar in al doilea si al treilea o dau in barci aiurea.

    al tau (in)amic Paracelsus.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.