Friday, July 06, 2007

Sub acoperire

Si cum se uita Gogu Kaizer la unghiile lui de la picioare, i-a venit ideea de a pleca din Bucuresti weekend-ul asta. Pai nu renteaza, bre, sa stai in Bucuresti pe timpul asta. Nu, nu. Pai si oricum are treaba maine seara. Da. Weekend-ul trecut:

Bătrânul Tom: "Si ia zi, ce faci sambata viitoare?"
Gogu Kaizer: "Poai, ehe, am treaba, dom'le..."
Bătrânul Tom: "Hehe, o sa te duci la nunta."
Gogu Kaizer: "Mhehe, cat?"
Bătrânul Tom: "Ne-a invitat, pe mine si pe mă-ta, Cutare la nunta. Eo n-am chef sa ma duc. Te duci tu in locul meu."
Gogu Kaizer: "Bleah, trebe?"
Bătrânul Tom: "Dap."
Gogu Kaizer: "Bine, coaie [<-asta a zis-o in gand, desigur, ca altfel se trezea cu Bătrânul Tom crezandu-se Bruce Willis in Terminarambo]. Da' vezi ca o sa ma duc cu masina, chestii, o sa-mi dai tu bani, ca eu n-am, chestii."
Bătrânul Tom: "Kthxbaibai!"

Gogu Kaizer are senzatia ca Bătrânul Tom, cand zice el acel "mă-ta", il zice de parca l-ar injura pe Gogu Kaizer. Ceea ce e dampulea si ciudat.

PS: Stati pe faza, ca Gogu Kaizer va face live blogging de la nunta, lol.

5 comments:

  1. Gogu Kaizer se duce la cam multe nunti in ultima vreme. Sa fie cumva vreun semn catre Scorpia ? :-"

    ReplyDelete
  2. ce-ai aflat, cat merge masa? :D

    ReplyDelete
  3. dau o bere lu' Batrinu Tom.

    ReplyDelete
  4. live bloging. :)) :) :)) du-te-n pula mea coaiee.. :) caterinca rau

    ReplyDelete
  5. @oby: sheesh omule, termina-te cu glumele astea, ca da GK-ul in infarcte pe aici. Lasa ca ei stiu mai bine cand o sa se ia for ever and ever, sa-si toarne 15 copii frumosi ca soarele de pe cer.
    G.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.