Tuesday, February 27, 2007

deci vs intelegi

Din punct de vedere al ticurilor verbale, oamenii se impart in doo categorii: cei care folosesc "deci" la inceputul propozitiilor, cei care folosesc "intelegi?" la sfarsitul propozitiilor si care folosesc "zic" peste tot. Stai, ca ies patru categorii. Gogu Kaizer ar fi curios sa vada oameni care au si alte ticuri verbale. Eventual cu niste cuvinte mai speciale, cum ar fi branza, casa, oaie, beligerant, exhaustiv, intransigent, parapsihălezgic, redundant etc.

15 comments:

  1. Pune mah si Ardealu pa harta ca aia incep cu noh si tu :D. PM e iar bun la orice inceput da propozitie.

    ReplyDelete
  2. Dudeo, PM-ul e luat de bajatu' cu stand-up-ul ala.

    ReplyDelete
  3. pe mine ia-ma in calcul cu mortii ma'sii...

    ReplyDelete
  4. Si gatu` masii e luat de aia de la parazitii

    ReplyDelete
  5. mai sunt si aia care incep, timid stii? ..de-ti vine sa le raspunzi: da, larevederea!

    ReplyDelete
  6. aia cu "stii?" sunt cei mai bestiali, cu toate ca am intalnit mai mult varianta cu "stii, nu?". partea mai funny e ca nu apuci sa raspunzi ca incepe povestea :D

    ReplyDelete
  7. Offtopic.

    Baaaa! Asta e tare rau...

    http://www.azerty.ro/contact/
    A doua persoana de la "Departament vanzari".

    Sor-ta? :)

    ReplyDelete
  8. E nasha-ta. Gogule, sa pregatesti mielu!

    ReplyDelete
  9. Tic vebal zici Guglea ?
    Uite aci unu tare: Aaaaa ! Iiii !. Asa fac toti parlamentarii la interviuri. Si mai am unul: PAI !
    Off topic: aia de la Azerty e Scorpia ma. Si uite asa s-a descoperit ca Guglea s-a casatorit in secret !
    Artistu... ;)

    ReplyDelete
  10. vara-mea incepe orice propozitie cu 'auzi?'.
    -din nastere, draga

    ReplyDelete
  11. Tic verbal ? pai iete ia, astea's ale mele : snob, gen, pizda matii, pish pe el/ea, mirific, clar, mirobolant, ifose uhhhhhhhhhhmm...parca mai erau :-|

    ReplyDelete
  12. deci zic eu intelegi , da?


    p.s. gogu ma enerveaza deoarece de fiecare dca cand am chef sa postez trebuie sa bag userul de gmail si parola mea de 29 caractere....

    ReplyDelete
  13. tic verbal : te dilatezi?

    ReplyDelete
  14. Gogu a nimerito, Drull e daia cu intelegi? la sfarsit. De la discutiile purtate cu veveritele i se trage

    ReplyDelete
  15. ticu meu e doişpe sau pnm sau:|. insa ma chinui sa nu le folosesc des pe blog, e mai tru

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.