Monday, January 29, 2007

Bleah, matze


Ce-ai face cu 244 RON?
Mi-as plati intretinerea.
Ii dau pe toti lu' mama, ca ea imi administreaza toate conturile.
Ii cheltui pe curul unei veverite, in speranta ca n-o sa mai fiu virgin.
Mama si tata au bani garla, deci eu nu discut cu maruntisuri d-astea. Tin sa precizez ca sunt degeaba si nu prea am rost pe lumea asta.
Din toate raspunsurile de mai sus ar reiesi ca sunt degeabist, deci il aleg p-asta, ca n-are nicio legatura cu pollul si scap.
Raspunsul nr. 6.
  
Free polls from Pollhost.com

3 comments:

  1. Am o intrebare .Cind nu te regasesti in nici o varianta ce faci? Ah... si as fi vrut sa voteeeeeeeez...

    ReplyDelete
  2. Daca ziceam 245, ma mai intrebai?

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.