Thursday, December 07, 2006

Daca Gogu Kaizer ar fi fost arab

Eu, mollah, venid la voi in Romania sa fag boze cu gingi mii bugata si mai venid si gautad mireasa pentru harem, măi. Molibsidor măi la voi este injuratul, măi. Bag bula, m-a fraierit tagzimetrisdul, i-am zis "Du-ma la feditze" si m-a dus la d-alea gu bani, măi. Si eu mollah, ramas la voi in Romania, ca aia de agasa nu mai vrea sa ma brimeasca inapoi, marlanii naibii, si eu mollah dezghis afacere gu boze, măi. Dar ji-a luat lumea telefoane gu gamera si am dat faliment, măi. Ji agum ingerc sa blec cu barga acasa, măi. La dracul, măi, gred ga am ragid, măi.

Ji nigi nevazdă n-am gasid, măi, eu mollah, măi.

6 comments:

  1. Daga Gogu ar vi vozt arab ar vi avut bula belita:D

    ReplyDelete
  2. #!/bin/sh
    CARNE=/mnt/pork
    ALCOOL=/mnt/alcool
    GOGU="Gogu Kaizer"

    if GOGU=arab;do
    rm -rf $CARNE
    rm -rf $ALCOOL
    echo -e "Cam nasol de $GOGU"
    done;
    exit 1
    #Mai bine romanash zic io

    PS.Pentru Carcotashi... Nu sunt chiar convins ca sintaxa e corecta asa ca nu sariti ca (virgula) cangurii.
    Optional puteti rula cu succes rm -rf /etc :)

    ReplyDelete
  3. Daca Gogu Kaizer ar fi fost arab ar fi avut parte de 4 Scorpii :). Still want?

    ReplyDelete
  4. 4 e numaraul majic mai. Jtie la voi de ce mai? Una nevazta e prea butzin, 2 se cearta ji ieze urat, daca ezte 3 ze aliaza 2 impotriva uneia. Deci 4 e geeel mai bin. Lu Drull ii plac arabii

    ReplyDelete
  5. dak Gogu Kaizer ar fi fost arab, Scorpia l-ar fi omorat
    P.S.1 oricum o sa te omor cand ajungi acasa
    P.S.2 iar o sa dormi pe balcon

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.