Wednesday, September 06, 2006

Reatebeu'

Controlorii de pe RATB au ceva cu Gogu Kaizer. Clar. Cand era ieri in 105, au facut astia o razie. Au oprit autobuzul intre statii, s-au pus cate 2 controlori insotiti de jandarmi in fata fiecarei usi si au inceput sa ia lumea la bataie. Gogu Kaizer statea pe scaun, transpirat, fara bilet, fara abonament, fara nici un stres.

Controlorii, jucausi din fire, au intrebat toti calatorii din jurul lui Gogu Kaizer despre bilet. Numai pe Gogu Kaizer nu. Si nu avea bilet. Si ei nu l-au controlat. Au luat cativa "baietzashi" care nu aveau bilet si au lasat 105u' in pace. Partea revoltatoare e ca asta nu e prima data cand lui Gogu Kaizer i s-a intamplat asta.

Anul trecut, de doo ori in 3 saptamani, a patit exact aceeasi chestie, dar in 102. Controlori in camasi albastre ale caror nasturi plezneau sub presiunea burtii si jandarmi mai slabi decat uniformele de pe ei nici nu l-au bagat in seama pe Gogu Kaizer, care se uita ostentativ si astepta sa-i fie pusa cea mai stupida intrebare pe care o poate pune un controlor: "De ce n-ai bilet?". "Tu de ce n-ai fost avortat?". Asta a fost a treia oara, care a pus capac. Ceva se intampla, dom'le. Si nu e bine. Pai Gogu Kaizer nu e si el om?

Totusi, singura explicatie posibila si relevanta este ca Gogu Kaizer este atat de urat, incat nici controlorii nu-l intreaba daca are bilet sau nu. De ce sa-l faca sa sufere mai mult?

6 comments:

  1. mi s-a intamplat si mie, de 3 ori intr-o zi. prima oara m-am bucurat, a doua oara m-am simtit ciudat, a treia oara am devenit frustrata.

    ReplyDelete
  2. Poate ai exagerat cu ciorba de sticlă sau poate ai fost de prea multe ori la sala de fitness.

    ReplyDelete
  3. Erm...nu, Gogu Kaizer e pur si simplu urat.

    ReplyDelete
  4. Nici o grija, si mie mi se intampla. Si mi se intampla sa iau si amenzi. Dar cum am senzatia ca nenea si tanti controlorii astia sunt pusi pe facut bani personali am o noua politica: nu le arat nici un act panu nu imi arata ordinul stampilat, semnat, cu nr. de inregistrare RATB care le spune pe ce linie, ce interval orar, intre ce statii au voie sa controleze.

    ReplyDelete
  5. Eu sunt curat, nu am nici o amenda la activ, cu toate ca ash fi putut lua - cu ceva mai mult ghinion, ca la inceput cumparam bilet, dar umblam cu el necompostat, ca nu stiam traditia.

    ReplyDelete
  6. Bre nea Gogule, păi le iau eu pe toate bre. De un' să-ţ mai dea şi lu matale? :(

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.