Thursday, September 28, 2006

Draga Scorpie

  1. Nu mai merg niciodata cu tine la cumparaturi. Prefer sa imi tai intestinele cu lama. Dupa ce in prealabil mi-am dat gauri cu o bormasina pentru a ajunge la ele. Sau as prefera sa fiu calcat de un buldozer in timp ce sunt bine legat cu sarma ghimpata de podul Grant. Bine, recunosc ca astea mi-au venit in minte azi, cand eram cu tine la CUMPARATURI si ca nu Gogu Kaizer era personajul principal.
  2. Am uitat sa iau paine.
  3. N-am uitat nici pana in ziua de azi cand mi-ai promis acum 2 ani ca imi iei trotineta d-aia albastra. Vezi ca nu prea se mai gasesc.
  4. Nu spal vasele alea maine dimineata.
  5. Schimba-ti melodia de la alarma. E frustranta. Imi vine sa musc din telefon si sa-l dau prin razatoarea aia rupta. A, vezi ca am aruncat-o. Ma enerva, avea un dinte lipsa.
  6. Ti-am mai zis ca nu mai merg niciodata cu tine la cumparaturi? Si ca as prefera mai degraba sa imi storc cosurile care si-asa sunt pe cale de disparitie?

Iti dai seama ca la ora asta nu mi le amintesc eu pe toate, dar stai sa fiu treaz...

P.S. : Te iubesc! :-s

4 comments:

  1. Foarte romantic... mai romantic chiar decât asta:

    "Un tanar vroia sa-i cumpere iubitei sale un dar de Craciun, si nu prea stia ce pentru ca erau de putina vreme impreuna. Dupa ce s-a gandit cu grija, a ales sa ia o pereche de manusi ca fiind cadoul cel mai potrivit: romantic, dar nu prea personal.

    Insotit de sora mai mica a iubitei, s-a dus la magazin si a cumparat o pereche de manusi albe. Sora iubitei si-a cumparat o pereche de chiloti. In timp ce-i impacheta, vanzatoarea a incurcat pachetele, asa ca sora a luat manusile iar tanarul a luat chilotii.

    Fara sa verifice continutul, el a expediat pachetul iubitei sale impreuna cu urmatorul mesaj:

    "Am ales acest dar pentru ca in timp ce ne plimbam seara prin parc am obsevat ca nu obisnuiesti sa porti asa ceva. Daca n-ar fi fost sora ta as fi ales modelul mai lung, cu nasturi, dar ea poarta modelul scurt, care se da jos mai usor. Chiar daca culoarea e mai pastel, nu se murdaresc usor.

    Vanzatoarea mi-a aratat ca si ea poarta aceeasi culoare si chiar dupa o purtare de trei saptamani aratau inca bine. Am pus-o sa incerce perechea pe care am cumparat-o pentru tine si ii venea minunat.
    As vrea sa fiu langa tine sa te ajut prima oara cu imbracarea lor; sunt gelos ca alti barbati vor atinge matasea lor delicata inaite de a te vedea din nou.

    Dupa ce te dezbraci, aminteste-ti sa sufli inauntru putin pentru ca altfel va ramane umezeala ce se formeaza in timpul purtarii.
    Ah, de cate ori voi saruta acest dar in anul care vine!
    Sper ca miercuri seara, in ajun de Craciun, cand ne vom intalni vei purta darul meu numai pentru mine.

    Cu toata dragostea !

    P.S. Am auzit ca ultima moda e sa nu se traga chiar pana sus, ca sa se vada putin blanita."

    ReplyDelete
  2. Nu am citit toata poezioara de sus, dar o chestie e sigura: Gogu Kaizer o sa mai tot mearga la cumparaturi cu a sa Scorpie, pentru ca au femeile darul asta de a te face sa calci in picioare orice promisiune facuta linishtii tale sufleteshti.. ne vedem prin octombrie in Bucuresti la cumparaturi, Gogu Kaizer!

    ReplyDelete
  3. Draga Gogu Kaizer, nu pot sa spun decat k ai fost iar cu Scorpia la cumparaturi si nu ai comentat :P, in plus ai mai si carat o multitudine de pungi fara sa fi ajutat :) ha, ha, ha.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.