Thursday, September 07, 2006

De ce sunt fericiti baietii care au plecat in Mexic

D-asta:

7 comments:

  1. De ce ? Eu nu vad nimic , nici o poza , nici un link , nada.

    ReplyDelete
  2. Uite ba c-a aparut si poza.Nu lua in considerare celalalt comment.

    Si daca baietii din Mexic sunt fericiti din cauza aia , tind sa cred ca ori sunt vegetarieni , ori le place prea mult salata , ori sunt de fapt fetite.

    ReplyDelete
  3. In primul rand, in poza aia nu sunt eu, e frate meu geaman, care e de la tara de felul lui.

    In al doilea rand, da, suntem fericiti cu castravetele ala, ca in tara am putea hrani o familie medie cu el timp de o saptamana.

    Cel putin.

    hai pa

    ReplyDelete
  4. A se opserva ca in dreapta aluia din poza se afla cele 4 kile de ingheatata (un gallon, galos pentru noi) eftina si rece. La care se adaoga faptu ca iera cald afara.

    ReplyDelete
  5. Mexicanii îs înguşti la cap. Un post mai vechi dar interesant zic eu despre mexicani. Ştiu, ştiu, reclamă ascunsă.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.