Monday, December 03, 2007

Oups! I did it again!

Gogu Kaizer e în stand-by în acest moment, aşa că mă văd nevoit să iau atitudine. După ce am discutat în prealabil cu Ariel, am hotărât să dăm năvală aici. Să punctăm, zic, fără linkuri:
  • Am ajuns la o oră la care am găsit mesele "principale" [ălea din faţă, lol] ocupate. Ne-am pitulit printr-un colţ, pe undeva, la o masă destul de lungă. Ne-am aruncat super gecile pe băncile de acolo şi, la scurt timp, mai multă lume ne-au încredinţat grija propriilor geci. Din păcate, nefiind garderoba, ne-a durut exact undeva de ele.
  • Am făcut iar super-joke-ul cu schimbat ecusoanele, Ariel devenind Kaizer, iar eu Ariel. Super cul. N-a râs nimeni.
  • A bănănăit pe acolo şi Aprozarul. Nebărbierit. Păi aşa ne prezentăm, dom'le, la un eveniment galactic cu blogggggeri?
  • Bogdan îşi merită pe deplin lanebuni.ro-ul.
  • Mi-am făcut griji, la un moment dat, că nu am nimerit unde trebuie. Lipseau Piticu şi Subiectiv.
  • Dezamăgit de absenţa lui Adrian Ciubotaru.
  • Sper ca unele poze făcute acolo să nu cunoască niciodată lumina internetului.
  • Am cântat cu Nihasa. După ce s-au dat premiile. Ne-au furat! E numai vina lui Costin, care nu vrea să-mi dea numărul de telefon al prieteni sale. N-am insistat prea mult la faza asta, că avea casca la îndemână. We shall meet again, padawane! Ai grije.
  • Am cântat cu Nihasa şi anume Britney Spears - Oups! I did it again. Omg, teh horror.
  • Habar n-am cine era tanti blonda care punea muzică şi habar n-am dacă are blog. La un moment dat, eu cu Nihasa am vrut să trecem dintr-o parte a localului în cealaltă, traversând scena. Don'şoara s-a crizat instat: "Nu vă urcaţi pe scenă!". Când am cântat cu Nihasa, sper că am terorizat-o destul urlând în microfon către ceilalţi "Nu vă urcaţi pe scenă". A, şi mai era şi faza cu "Cântaţi mai încet, că sare discul!". Din spusele celorlalţi, s-a uitat destul de foarte super urât.
  • În timp ce purtam ecusonul cu "Ariel", o don'şoară a făcut o glumă super originală: "Speli bine?". Devenisem Ariel de o juma' de oră şi deja auzisem gluma aia de 4 ori.
  • Ok, dacă îmi mai amintesc ceva, voi continua lista.

9 comments:

  1. nu eram neberberit, aveam barba in pm:)
    cand naiba ai cantat ma?? pm asta e..
    da oricum, nu inteleg o chestie:
    cum pm a fost britni spirs in playlist si Romeo Fantastic n-a fost!? pm.. adica e clar mai de calitate :)

    ps: ai vazut ce miscare parsiva si riscanta a facut "bloggeru" vostru, cu "porecla" in loc de "altu"?

    clar!acuma o sa-mi fac blog pe blogspot numai ca sa las link pe blogu lu gogu la comentarii:)

    ReplyDelete
  2. gogule...nu te-am vazut in filme, nici in poze. Trebe ca e ceva cenzura, alea. Scorpia arata bine! In poze...io zic ca in realitate...e superba!
    Nu te mai lua cu nihasa la bratzeta...ca ajungi ca el! [adica?]...eh, ceva, incepi sa fugaresti veveritze prin parc, faci poze mishto, alea.

    ReplyDelete
  3. nu sunteti in toate apele voastre teritoriale !
    :)))))))))))))

    ReplyDelete
  4. Baaaa, asta se intampla Duminica ! De atunci si pana acum nu (v)ati mai revenit ?

    ReplyDelete
  5. omfg cata nanau are GK

    ReplyDelete
  6. frate da faza ca ne-am cunmoscut nu spui :))

    ReplyDelete
  7. @anonim: lol, si a iesit mic in poze
    @beniamin: sorry, man, nu-mi amintesc sa te fi cunoscut :(

    ReplyDelete
  8. frate intruna ati facut misto de mine u si bogdan :)))

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.