Saturday, December 29, 2007

Merry Kaizer

Revenire spectaculoasă după un croşeu de caltaboş, sincronizat perfect cu o porţie de fripturi la grătar, la care s-au adăugat sarmalele de rigoare şi restul familiei de preparate specifice perioadei. Da, dom'le, GK s-a întors de pe plaiurile natale cu burta plină, buzunarul gol, dar cu nasul la fel de mare.

Cel mai important lucru este că, după două reprize de cumpărături alături de Scorpy, în două zile consecutive, GK a ieşit învingător. Cele 800 de ore petrecute prin magazine n-au reuşit să-l doboare. GK - Scorpy in shopping mode: 1-0

Atenţie, zic. Urmează un post a la Cos, Blană & Viorel:
Salut. Azi am fost la cumpărături. Sunt super fericit că am reuşit să îmi găsesc în sfârşit pantalonii mult visaţi. Acum mă simt bine. Îmi fac ceva de mâncare şi apoi îmi voi tăia venele. În timp ce mă voi lovi constant cu laptopul peste glezne, mă voi gândi la bieţii brazi care au fost tăiaţi de Crăciun. Ieri, Blană mi-a zis că nu am făcut research ca lumea. Astăzi încă sufăr. Salut.

Dar să nu uităm că Viorel nu mai e muci la Warcraft 3.

Hai că a fost un an gege. Păi am avut:
  • Întâlneli dese cu posesori de bloguri [care întâlneli au fost destul de ok]
  • Multe videoclipuri cu buci goale de gagici aproape goale
  • Că tot a venit vorba de chinezisme d-astea, Fane Bănică Jr. tot nu a aflat că Elvis e mort. Eventual putrezit.
  • Diverse maxime despre bloggeri. Majoritatea bloggerilor care folosesc la maxim puterea feed reader-ului nu citesc decât titlul unui post. Îl deschide, îl parcurge în două secunde şi gata. Altă majoritate a bloggerilor nu citesc alte bloguri decât pentru a vedea dacă e menţionat în blogul respectiv. De bine sau de rău - nu contează.
Dacă nu mai se găseşte net până pe 31, GK vă urează de pe acum despre "la multi ani" şi "un an nou uber fericit". Aveţi grijă să nu muriţi în beznă, încercaţi să nu mai aveţi prejudecăţi, renunţaţi la tentaţia de a fi aroganţi şi zâmbiţi mai des. Distracţie plăcută, yoyoyoyo, astea, zic.

5 comments:

  1. Un ia pula fericit si tie, ca esti prea fericit. Yoyoyo

    ReplyDelete
  2. Gogule asteptam ca la anu sa fii mai productiv, atat pe blogu asta, cat si pe alalalt. Cheers!

    ReplyDelete
  3. @Dana: Corect. Asa va fi. Am hotarat.

    ReplyDelete
  4. la multi ani gogule:)

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.