Monday, November 27, 2006

Offline mass messages

Si e vorba despre el.

briliantu_sm3k1 : Multi au incercat cu mine.....dar la toti le`am dat rusine... Si`au vazut cu ochii lor..Cine`i Briliantul Number One
briliantu_sm3k1 : hay vino...vino vino.. hai ia putin talent..... dute dute ... vino vino
briliantu_sm3k1 : florentina_suk2006 Care o stiti pe parasuta asta vreau sai ziceci k imi pun verisoarele so bata !!!!!
briliantu_sm3k1 : A Inebunit Tiganii Ce Ma Vorbestee ))))
briliantu_sm3k1 : francezzuleeeeee nai putereeeee stay akasa.... dute dute dute vino vimo ia talent pt francezzuuuuuu)))))
briliantu_sm3k1 : Fah fetelorrr ce mai ziceci faaa((
briliantu_sm3k1 : Zici k sunteti dalea cu fuste lungi si mustataaa)))) luareatiii foc
briliantu_sm3k1 : francezzuleee arzatear focuuu am facut congasurileee
briliantu_sm3k1 : fa paduchioaselorrr ce mai ziceciii(((((
briliantu_sm3k1 : ia mai datiziva fa in plm daici ) dau kte massuri vrea plm.... )) ce plm...))))) pan la urma am bag pula))
briliantu_sm3k1 : 3 2 1 francezzu e gay))
briliantu_sm3k1 : 10, 9 10, 9 merge mintea la baiatu ca la pentium 4
briliantu_sm3k1 : Hailili lai lai leee......laaa ..... Vreau sa dau bani cu dobanda sa tineti pasu cu mine..... Nai tupeuuu stai akasa....ai putereeee iesi in fata si arataaa... dute dute duteeee 1 2 3 siiii shaaa shaaaaa
briliantu_sm3k1 : Tutututututtatatataaa diririlapl tap tap OO ...Cash cash port banii la mine numai cash cahs!!!

Va urma.

5 comments:

  1. iar asta cu briliantu'!?!?!?!? doamne ce .. dragutz!!! ma mir ca nu imbracat in roz!!

    ReplyDelete
  2. asta cred ca e de departe cel mai "penal" site pe care l-am vazut vreodata. =))

    ReplyDelete
  3. da logul asta unde a fost gasit??

    ReplyDelete
  4. "10, 9 10, 9 merge mintea la baiatu ca la pentium 4" - asta e cea mai tare! =))

    ReplyDelete
  5. Unde mercedesu meu l-ai gasit si p'asta?

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.