Wednesday, June 17, 2009

Tim

Fiind mega-fan Braid, Gogu Kaizer n-a rezistat să nu încarce jos materialul oferit de băieţii de la CubeeCraft şi să înceapă să meşterească la el. Evident, pentru că are şapte mâini stângi şi imprimantă alb-negru la serviciu (păi, da, ar fi fost mai fun un Tim colorat pe birou, dar e criză, bre), uite rezultatul pauzei de vinerea trecută:


Singura problemă e că, nefiind din carton, e foarte uşor şi îl cam ia aerul condiţionat, Gogu Kaizer fiind nevoit să alerge bezmetic ca un căţel-cârnat prin firmă după el. Până acum nu l-a călcat nimeni în picioare, totuşi.

5 comments:

  1. Tare saitu', am facut si eu un Stewie. :)

    ReplyDelete
  2. vreau sa-l vad si eu as in live :D

    ReplyDelete
  3. @melk : iti dau id`ul meu, imi explici si mie? TE IMPLOOOR:)

    ReplyDelete
  4. :))) super tari pozele cu gogu alegrgand ca un catel carnat :)))

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.