Sunday, April 06, 2008

Srevni sircs ultit nu

Momentan, Gogu Kaizer are degetele murdare de ciocolată, pentru că el ştie să pape ciocolată la 2 noaptea numai dacă se face de ciocolată pe mâini. Probabil are şi pe nas, pe barbă sau pe obraji, că stă prost la capitolul "manevrarea chestiilor comestibile", dar de ce să nu o lase să se usuce acolo? Adică, ce rost are să se ridice de pe scaun, să îşi târască picioarele până la baie, să se spele pe mâini şi apoi să se întoarcă? Ar fi o uber pierdere de timp, pentru că perna oricum nu se murdăreşte de la ciocolată uscată pe nas. A mai testat-o Gogu Kaizer o dată. Şi tastatura e făcută să se murdărească. Şi să colecţioneze insecte, firimituri, Cola, unghii sau diverse constate fizice.

Zilele trecute, Gogu Kaizer se întorcea înfometat de la serviciu şi, în aşteptarea metroului la Dristor, butona de zor PSP-ul [^_^]. Nu tocmai previzibil a fost momentul în care a fost perturbat de un individe care, cu ochii cât cepele, s-a apropiat de Gogu Kaizer şi l-a întrebat

Întrerupem pălăvrăgelile random ale lui Gogu Kaizer pentru a vă relata mega live accidentul care s-a produs acum 5 secunde lângă blocul lui Gogu Kaizer. Doamnelor şi domnilor, tocmai s-a produs un accident lângă blocul lui Gogu Kaizer. La ora 2 noaptea, o maşină a încercat să iasă de pe o stradă lăturalnică, însă, în acelaşi timp, cealaltă maşină care venea de pe bulevard a vrut să intre pe respectiva stradă. Şoferul celei de-a doua maşini nu s-a asigurat când a făcut manevra, maşinile lovindu-se peste fire de frontal. Din fericire, toată lumea e bine. Da, avem aici lângă noi un martor.
- Bună seara, cum vă numiţi?
- Da, păi, eu eram aici...
- Nu, mai întâi spuneţi-ne cum vă numiţi.
- A, ok, da, mă numesc Gogu Kaizer...
- Domnule Gogu, puteţi să ne spuneţi cum s-a produs accidentul?
- Păi, ce să vă zic, da, păi, eu eram la mine în apartament, acolo, da, şi scriam pe blog. Pe kaizergogu punct blogspot punct com, îl ştiţi, da? Când, la un moment dat, ce să vezi, că nu vezi, ci auzi! S-a auzit buşitura, dom'le! Aaaa, tablă îndoită, am zis, accident...
- Dar cum s-a produs accidentul, puteţi să ne spuneţi?
- Păi asta zic. Eu eram acasă, scriam pe blog, da? Pe kaizergogu punct blogspot punct com, da? Şi i-am auzit pe-ăştia doi că s-au lovit, da.
- Bun, asta am înţeles. Ce-aţi simţit când s-a produs accidentul?
- Da, păi, am simţit puţină răcoare şi prezenţa părţii întunecate a forţei...
- Dar dumneavoastră aţi văzut accidentul?
- A, nu, eu doar am auzit când s-au ciocnit şi cum s-au luat ăştia doi la înjurături.
- Vă mulţumim, domnule Gogu.
- Ok.

Se pare că accidentul a fost mai mult decât minor, părţile implicate părăsind nevătămate locul faptei fără să cheme organele de poliţie competente.

[publicitate]

[/publicitate]

Aceste au fost ştirile. Şi acum revenim la programul normal. O seară bună.

căscând ochii şi mai mult. Gogu Kaizer a coborât, abia stăpânindu-şi râsul.

9 comments:

  1. 1. ai putea sa iti lingi degetele de ciocolata in felul asta nu o risipesti.a da si face bine la ten deci daca vrei poti sa o lasi la uscat pe fata/maini whatever
    2. si individul ala de la dristor ce a zis pana la urma?

    ReplyDelete
  2. Pai n-a mai zis nimic...
    casca ochii ca cepele si apoi Kaizer Gogu a coborat abia stapanindu-si hiz laughter.

    ReplyDelete
  3. PSP-ul ala e un distrugator de camine... Dupa ce i l-am facut cadou lu pretenu am devenit brusc invizibila...

    ReplyDelete
  4. morala: nu dai psp-uri cadou. (pentru dana)

    ReplyDelete
  5. Imi face mare placere sa-ti citesc blogul, am sa te pun la publicitate, ai un simt al umorului necesar in tara asta.

    ReplyDelete
  6. partea aia n-am mai prins-o. ma duc sa ma spal pe ochi

    ReplyDelete
  7. dar nimeni nu a observat la numele postului? ca si DaVinci Kaizer Gogule...

    ReplyDelete
  8. termina discutia din metrou! curiozitatea ma roade in cele mai intunecate parti.

    ReplyDelete
  9. srevni sircs lultit otsim... :)))

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.