Monday, June 18, 2007

Record

Duminica seara, Gogu Kaizer a fost cu Scorpia la cumparaturi in Auchan ala. Care e un Cora, dar cu alt nume. Ceea ce e normal, ca doar pe Cora o cheama Cora. Senzationalul este ca Gogu Kaizer a ramas cu gura cat monitorul lui LCD Hyundai L72D de 17" cand a s-a vazut la casa in doar 23 de minute. Si a mai stat la casa doar 2 minute. Deci 25 de minute intr-un hyper-market. Adica au luat doar ceea ce aveau pe lista si nu s-au mai hlizit ca "ba, da' ne trebuie si d-asta...".

Iremediabil marcat de treaba asta, Gogu Kaizer a simtit ca nu prea e bine sa stai doar atat la cumparaturi. Asa ca "hai dracu' sa mai bananaim pe aici, hai la o pizza, ceva, ca parca vad ca-mi cade o macara in creieri cand ies de aici".

Gogu Kaizer - cumparaturi in hyper-market [cu tot cu Scorpie] in doar 23 de minute. Beat this, mofo!

8 comments:

  1. A fost o data ca niciodata o faza cand am intrat intr-un hyper-super-market de asta si-am cumparat 2 paini si am iesit. Deci tot ce era pe lista...Intrat, direct la randul cu paine, luat 2, mers la casa, platit, iesit...deci cat? 5 minute? Maxim, maximorum...HA!

    ReplyDelete
  2. io o data am fost la hipermarket, n-avem nicio o lista, nici un ban si am stat trei ore :)

    ReplyDelete
  3. Io in cora Lujerului ! 14 min din casa, in Cora si inapoi. Cumparaturi ? Un bacs de bere... atat era pe lista atat am luat. Te-am facut ! :D

    ReplyDelete
  4. Nu cumva unul din voi avea o nevoie impetuoasa de a folosi toaleta? Si o fobie de toaletele publice?

    ReplyDelete
  5. same record: 20 de minute in auchan. Daaar cu o mica exceptie: 40 de minute intr`o statie de 311 prin care nu mai trecea. Ca ratb sunt niste incapabili care nu pot zice si ei pe undeva: ba prostilor 311 nu mai trece pe aici!!

    ReplyDelete
  6. Ba, da' voi astia cu recoarde mai ciumece decat al lui Gogu Kaizer, ati fost cu scorpiile sau singuri? Ca e diferenta, zomgimbagg.

    ReplyDelete
  7. Mda..uite asta e un amanunt de luat in considerare. Plecat cu scorpie in Auchan sa cumparam ventilator. Intors cu energizante d`alea la 16.000, rosii, branza si alte chestii. (minim 2h)

    ReplyDelete
  8. cica o intrat odata si Gigi S' intr-un hyper-super-extra-market la salutat pe ala de la paza (domn' Nelu') si a iesit...lol

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.