Friday, June 08, 2007

GG Zuzu!

ZuZu: eo is acasa momentan
ZuZu: joc dotea
ZuZu: am 3 beri goale
ZuZu: si una pe jumate
ZuZu: si is mort
Gogu Kaizer: wai
Gogu Kaizer: gg
Gogu Kaizer: acum e momentul
Gogu Kaizer: da-mi si mie doo milioane
ZuZu: pana cand ?
Gogu Kaizer: pentru vecie!
ZuZu: is mort la dotea
Gogu Kaizer: gg
ZuZu: ca de beat de la 7-8 in sus
Gogu Kaizer: astea
Gogu Kaizer: tu nu esti beat mah
Gogu Kaizer: ca inca scrii coerent si stii ca 8 vine dupa 7
Gogu Kaizer: asa ca jet, ca nu ma pacali
ZuZu: poi jijele am zis ca mort de beat is de la 7-8 in sus
Gogu Kaizer: 7-8 ce?
ZuZu: beri ce dreaq sa fie ?
ZuZu: acu am mureat iar
ZuZu: am -0 cu 10

11 comments:

  1. yes i rock :D be afraid :)

    ReplyDelete
  2. Gogule, eu zic sa va faceti cont pe romaniabattle.net sa jucati acolo dota.

    ReplyDelete
  3. numai conversatii educative ai pe mess :P

    ReplyDelete
  4. Ba vezi ca daca vrei bani iti da DUDA in schimbul unor "servicii" !
    :))

    ReplyDelete
  5. @seph: k

    @ana: iar te oftici ca nu ma ai in lista de messenger

    @artistu': frate, vorbisem o chestie

    ReplyDelete
  6. fac ce fac ajung sa ma oftic

    ReplyDelete
  7. stiu ca o sa ma omoare gogu pt asta, da` nu pot sa ma abtin:

    gogule, e sansa ta, asl pls :))

    ReplyDelete
  8. Gata vere ! Hooo, ca prind greu si uit repede...
    @aprozare - nu mai tine tati cu asl pls ! Acu la moda e una si mai tare:
    "Sunt iubitor de animalutze. Hai sa-ti arat pisoiul meu
    !
    P.S. Ha, ha, ha !
    Hai recunoasteti ca va gandeatzi la porcarii !
    :))

    ReplyDelete
  9. eu chiar nu m-am gandit la prostii. dar cred ca din cauza ca sunt prea ofticata :P

    ReplyDelete
  10. Daca ai zis la misto sa-ti dea fatal cand ai divine-ul.

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.