Sunday, October 01, 2006

Victima nr. 2

Pentru ca glumim cu ei pe messengereanu:

Gogu Kaizer: ia pula
Incercanatul: vezi ca te cauta cineva
Incercanatul: a zis ca`l cheama Bezna
Incercanatul: si vrea sa mori in ea
Gogu Kaizer:
Gogu Kaizer: Incercanatule
Incercanatul: ...
Gogu Kaizer: am auzit niste treburi
Gogu Kaizer: de la cineva
Gogu Kaizer: cum ca ai ceva sa imi spui
Incercanatul: poti sa fii si mai vag de atat?
Gogu Kaizer: nu
Incercanatul: niste, cineva, ceva
Incercanatul: intr`o singura propozitie
Gogu Kaizer: pentru ca vreau sa vad daca esti sincer
Incercanatul: sunt
Incercanatul: n`am nimic sa`ti zic
Incercanatul: except ia pula
Gogu Kaizer: vb serios
Incercanatul: si eu!
Gogu Kaizer: mi-a reprodus cineva niste cuvinte d-ale tale referitor la mine in care foloseai cu precadere adjectivul "jeg"
Incercanatul: sa mori tu?
Incercanatul: ba mazai
Incercanatul: vrei sa te pocnex?
Incercanatul: acuma sincer
Incercanatul: zi`mi si mie un prenume
Incercanatul: de la "cineva" asta
Gogu Kaizer: nu
Gogu Kaizer: am promis
Gogu Kaizer: ca nu mentionez
Incercanatul: macar zi`mi daca e aici, cu mine
Incercanatul: sau acolo, cu tine
Incercanatul: ca sa stiu o treaba
Incercanatul: sa vad cine are glume in program
Gogu Kaizer: lol
Gogu Kaizer: nu tine
Gogu Kaizer: si nu cred ca e un aspect important
Gogu Kaizer: ca nu conteaza
Incercanatul: ba da, conteaza cand faci acuzatii
Incercanatul: conteaza chiar foarte mult
Incercanatul: mai ales ca "mi`a zis unu ca..."
Incercanatul: adica chiar crezi ca eu te sap, ha?
Incercanatul: ma duc sa ma cac de indignare
Gogu Kaizer: adica am trimis un mail ca-mi dau demisia si tu tot cazi in d-astea usoare?
Incercanatul: pai ma
Incercanatul: cand mi`ai zis faza cu "jeg"
Incercanatul: stii ce mi`a venit in minte?
Incercanatul: dar, egzista posibilitatea ca cineva sa manance cacat
Incercanatul: si eram curios cine
Incercanatul: ca nu ma mai mira nimic
Incercanatul: ma duc sa ma cac
Incercanatul: brb

2 comments:

  1. Totul s-a terminat foarte sec. Nu-mi plac scrierile cu sfarsit deschis. :D

    ReplyDelete
  2. nu pot sa nu remarc cum id-urile lu' Gogu Kaizer si Incercanatu au exact aceeasi lungime, acelasi nr de caractere....
    reproducerea unei discutii pe mess intre cei doi se aseaza foarte bine in pagina...:D

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.