Monday, October 30, 2006

Un post prea lung

Da, stiu, s-a tot vorbit de chestia asta, toata lumea si-a dat cu parerea etc. Nu m-a pasionat in mod exceptional. Nu ascult Black Sabbath, Dimmu Borgir, Tiamat etc. Ma rog, neshte Marilyn, dar trecem peste.

Chestia care mi-a facut parul de pe spate sa se inverzeasca de nervi a fost alta. Imi povestea fracmiu [care e roacar de felul lui] despre legea asta si cum ca, gratie ei, nu va mai avea el voie sa poarte tricoul lui cu Marilyn sau ala cu Apocalyptica sau ce dracu o mai avea. La inceput am crezut ca e el prost, ca nu stie despre ce vorbeste si ca se agita prea mult.

Dar "Gata cu tricouri cu Marduk, gata cu coperţi de albume gen ”Ceremony of Opposites”, cu textele şi concertele în aer liber".

Sau "cruci intoarse, critici la adresa religiei, pentagrame (se stie ca nu putine trupe rock "exceleaza" la acest capitol) sau chiar ironii sau glume privind "cele sfinte". De exemplu, concerte cu WASP, King Diamond, Tiamat, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Ozzy, Marilyn Manson, Iron Maiden, Dio si multi altii nu ar mai putea avea loc in Romania daca cineva cere interzicerea lor, pe motiv ca "defaimeaza anumite simboluri religioase" "

Pai asta m-a pus putin pe ganduri. Adica niste unii au de gand sa imi impuna mie ce sa nu ascult, cum sa nu ma imbrac si, mai ales, ce sau in cine sa [nu] cred. Cum as putea sa aduc eu vreun prejudiciu religiei ascultand pe Marilyn din moment ce sunt ateu? O viata intreaga am trait cu ideea [bine inradacinata in creieri] ca eu sunt stapan pe conceptiile mele, fie ele excesiv de cretine. Dar acum s-a trezit un Labătristă sa creada ca ar fi bestial daca ar schimba el asta.

Deci de acum ar trebui sa dansez ca un babuin in calduri la versurile astea:
"Azi cand totul e ok, striga heeeei io!
De ma lasi sa te iubesc, am sa-ti fac un cado'.
Pun pariu pe viata mea cu dragostea.
Voi fi al tau, vei fi a mea. Hai spune ceva"

Hai sa nu. Am ajuns sa imi iau amenda pentru ca port un tricou negru. Deh, e un omagiu adus Satanei. Dom' Labătristă, in loc sa gasesti o rezolvare la o problema reala, stai si futi banii pe care ii primesti de la mine doar ca sa te auda cineva cand strigi "Pai sunt si eu p-aici, ce plm.". Lasa dracu' oamenii sa gandeasca singuri. Te-ai gasit tu sa-ti faci griji ca se vor sinucide adolescentii pe capete, ca vor sacrifica oi sau capre sau ca vor consuma droguri din cauza ca asculta anumite formatii/citesc anumite carti/cred in altceva decat in ceea ce crezi tu. Poti sa pui orice insiruire de cuvinte dupa "...din cauza", ca tot nu conteaza.

Sunt curios insa cum vor avea astia de gand sa opreasca promovarea acelor formatii/carti/etc. Tocmai acum, cand posibilitatile sunt la indemana oricui. Cum se intampla de cele mai multe ori, incercarea de a cenzura ceva nu face decat sa incurajeze expansiunea acelui ceva. Construiesti un baraj pe un râu - apa se strange si se tot strange si in curand va distruge barajul. Deci vei lua p***.


Gata. M-am calmat. Muzica pe care o asculta un om nu e un criteriu prin care sa-l judeci si prin care sa tragi tu concluzii referitor la cat il duce capul pe acel om. Daca faci asta insa, inseamna ca nu ai inteles absolut nimic din viata ta si ca asculti o anumita muzica doar pentru ca "e la moda" sau "o asculta cutare". Te crezi superior, a?

Realizezi ca o sa ascult/citesc/fac acum exact ceea ce voi nu vreti sa ascult/citesc/fac, nu? Asa, de-al dracu'.

7 comments:

  1. Se dau niste legi ce inaugureaza de fapt intrarea romaniei in UE .Asta nu inseamna ca legile astea se si vor aplica... sa fim seriosi , romania va ramane intotdeauna romania... tara unde faci ce vrei atata timp cat o faci cu cap ... So... nu te speria... tricourile de genul ala vor ramane chiar si pe piata publica;)

    ReplyDelete
  2. Sunt constient ca nu e chiar asa grav. Ma deranjeaza cum Romania [Trade Mark] da dovada de pupincurism la greu. Si faptul ca s-au gandit la o lege ca asta.

    ReplyDelete
  3. Daca m-ar duce capu' mai mult eu i-as omora pe comunistii astia ["daca" pt ca n-am chef sa-mi petrec restu' vietii in celula] ...
    Ceva care ma mai freaca pe neuron e ca nea Basescu a trimis inapoi o lege in parlament in care se stipula ca elevii vor trebui sa poarte uniforme tipizate. Pai daca nea Basescu a facut asta ... cum mai indraznesc cei din conducerea liceului meu sa-si permita sa ma sanctioneze DOAR pt ca aveam pe tricou un dreptunghi shi un triunghi de culori diferite .. sau pe un coleg pt ca avea tricou verde [prea mult spus verde ... era un verde f inchis spre gri]
    Sa zicem ca as accepta uniformele ... atat timp cat se impun si pt profesori ... ce pleasca mea?! ..

    ReplyDelete
  4. un pariu: cum spunea si buda, totul e un mare fasss - pe principiul "uita-te la mana asta ca sa nu o vezi pe cealalta"

    de ce gogu kaizer nu mai vorbeste despre gogu kaizer la persoana a treia?

    ReplyDelete
  5. Cand e serios si nu glumeste, Gogu Kaizer vorbeste la persoana I.

    ReplyDelete
  6. sper totusi ca in tara asta mai sunt persoane cu putin cap la conducere si ca legea asta nu va fi promulgata. oricum nu se va pune in practica, nu in totalitate, nu au cum sa ma bage la inchisoare doar pentru ca port un tricou cu six feet under...

    ReplyDelete
  7. Nu consider ca are de-a face cu intrarea in mUE, pentru ca in Franta ( dau exemplu care-l am langa mine) exista atatia rockeri, wannabe sau nu.. exista atatia pusti machiati cu negru pe la ochi, indiferent de sex, care au lanturi si haine negre.. etc, stie toata lumea la ce ma refer.
    Deci nu, nu are de-a face cu intrarea in UE.. dar daca asta isi imagineaza ei, imi pare sincer rau, pentru ca o sa isi puna o populatie intreaga in cap la faza asta.. sunt sigura ca desi un adult ( da? luam cazul lor, sa zicem om la patrujde ani) cu capu pe umeri, nu un oarecare nea gicu, care nu stie mare lucru.. desi ii judeca pe astia mici ce se vor rockeri, o sa fie de acord ca legea e absurda.
    Si stim cu totii de ce.
    in fine, putem spera..

    ReplyDelete

Bagă mare:

Note: Only a member of this blog may post a comment.